A bérlés folyamata, avagy a leggyakoribb kérdések
( Érdemes végigolvasni, valóban hasznos információkat tartalmaz!)
Ha Ön ágyat szeretne bérelni,- vagy vásárolni és megkeres bennünket természetes, hogy rengeteg kérdésre szeretne választ kapni. Általában hirtelen jött problémára kell, gyors megoldást találni, és az ember ilyenkor azt sem tudja, merre indulhatna.
Amennyiben Ön még sohasem használt, vadonatúj ágyat, -matracot -és matracvédőt szeretne bérelni vagy vásárolni, ezt az opciót is választhatja. Díjszabásunkról az alábbi linkeken tájékozódhat, kérjük kattintson: Prémium ágyvásárlás illetve Prémium ágybérlés.
A továbbiakban a normál bérlés menetét taglaljuk. Nyitottak vagyunk, tudjuk, hogy idegen terepen elkel a segítség, ezért álljanak itt a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszok:
1. Először azt kérdezzük hová szeretné kérni a szállítást?
Ezt azért kell tudnunk, mert a szállításokat folyamatosan ütemezzük, így egy hozzánk közelebbi címre hamarabb be tudunk illeszteni egy kiszállítást, mint amikor távolabbra kell utaznunk. Magyarország jelentős részére vállalunk transzfert, de csak a honlapon feltüntetett megyékbe, vagy azok meghatározott távolságon belüli településeire.
2. Megkérdezzük, mikorra szeretné az ágyat?
Az esetek többségében 1-2 napon belül tudunk szállítani, de a túlterhelt időszakokban elképzelhető, hogy ennél többet is kell várnia. Ilyenkor mindig talál erre vonatkozó információt a weblapon. Viszont befuthatnak lemondások is, így ezek helyére akár aznapi fuvart is be tudunk illeszteni.
3. Tájékozódunk, milyen ágyra van szüksége?
Ágyaink kinézetüket tekintve különbözőek lehetnek, de funkcionálisan mind ugyanazt tudják. Távirányítóval emelhető és leengedhető a fekvőfelületük az ápoló munkájának megkönnyítése végett. A dönthető háttámlának köszönhetően felültethető és lefektethető az ápolt, az ő kényelmének biztosítása miatt.
Alapvetően biztosítunk oldalrácsokat, kapaszkodót és vízhatlan matracvédővel ellátott matracot is, de az erre vonatkozó igényeket minden esetben egyeztetjük és praktikus tanácsokkal is szolgálunk.
A bérbeadás soha nem futószalag szerűen történik, igyekszünk megismerni az ápolt és az ápoló igényeit egyaránt. A felsorolt kiegészítők benne vannak a havi bérlési díjban. A kiszállítandó ágy mikéntjét az Ön igényén túl, a rendelkezésre álló raktárkészlet is befolyásolja, de törekszünk arra, hogy mindig a legmegfelelőbbet adjuk.
Sajnos időnként előfordulhat, hogy kifogyunk az ágyakból, de ezt a honlapunkon minden esetben jelezzük!
4.Vázoljuk az árakat
Honlapunkon erre vonatkozóan minden információt megtalál a Díjszabás menüpontban, de a nem budapesti vagy Pest-megyei címekre egyedi árajánlatot adunk. Fizetni első alkalommal utalással vagy készpénzben tudnak, egy hónap elteltével -ha hosszabbítanak- már utalással, a Simple Pay vagy a Google Pay segítségével is.
5. Adatokat rögzítünk
Ha Ön szimpatikusnak találja bérlési konstrukciónkat, akkor felvesszük a szállításhoz szükséges adatokat. Értelemszerűen a szállítási címet, illetve az email-címet, amelyre a visszaigazoló emailünket, illetve később a számlát küldjük. Valamint egy telefonszámot a kontaktus folyamatos tartásához. Az adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem adjuk ki!
6. Nem kell egész nap ránk várnia
A kiszállítást megelőző napon kollégánk keresni fogja Önt telefonon, és minden részletet még egyszer leegyeztet. (Amennyiben a szállítás még a hívás napján történik, akkor is keresni fogjuk, és pontos időpontot egyeztetünk.) Ekkor beszéljük meg a másnapi szállítás pontos időpontját is, amelyet igyekszünk a lehető legjobban behatárolni. Itt még apróbb módosítások kérhetők. (pl. kisasztal igénylése stb.)
Az ágyakhoz ápolási kiegészítők is rendelhetők (pl. harántlepedő, matracvédő), amelyekről bővebb információt honlapunkon talál. Ezek főként akkor hasznosak, ha nincs idő mindezeket beszerezni, mert a családtag hirtelen, nem várt gyorsasággal jön haza a kórházból.
7. A szállítás és az első fizetés
A kollégánk az ággyal a megbeszélt időintervallumon belül érkezik. Az ágyat a helyszínen szereli össze, és használatra kész állapotban adja át. Bérleti szerződést készít 2 példányban. Egy az Önöké, egyet visszakapunk, amely alapján még aznap, vagy legkésőbb másnap megküldjük a számlát emailben. Fontos! Az első havi bérleti díjat és az oda-vissza szállítás költségét kell kifizetni a szállító kollégának az ágy átvételekor készpénzben vagy utólag utalással. Az átvételt a Bérleti szerződés aláírása igazolja!
8. A bérlés és a további díjrendezés
A bérlésnek nincs időkorlátja, tehát Önnek nem kell nyilatkoznia, meddig kívánják használni az ágyat. Az ágyakról és a bérlésekről naprakész nyilvántartó programot vezetünk, így nem kell aggódnia, hogy elfelejt határidőre utalni.
A bérlés havi bérlés, ami azt jelenti, hogy 1 hónap elteltével fordulónapkor egy emlékeztető emailt küldünk, amelyben megkérdezzük, hogy hosszabbítani szeretnének, vagy szervezzük meg az ágy elszállítását. A döntésre három nap türelmi időt biztosítunk, utána minden megkezdett hónap teljes hónapnak számít. (Az első hónap esetében teljes havi bérleti díj fizetendő, akkor is, ha csak egy napig bérelt ágyat.) Az emlékeztető e-mailek mindaddig érkeznek az Ön postaládájába, amíg a befizetés be nem érkezik.
Ha hosszabbítanának, akkor a bérlés havidíját a bérleti szerződésen feltüntetett bankszámlaszámra kell utalniuk. A közlemény rovatba a bérleti szerződésen található szerződésszámot kell beírni, amely megkönnyíti a befizető beazonosítását.
A számlát ez esetben is emailben kapják meg az összeg beérkezését követően. Ha már nincs szükségük az ágyra, kérjük, jelezzék, és a lehető leghamarabb megszervezzük a visszaszállítást, de a már beütemezett kiszállítások minden esetben elsőbbséget élveznek.
9. A tisztaság
Ágyainkat minden esetben tisztítva, ózongenerátorral fertőtlenítve visszük, és tisztelettel kérjük, hogy Önök is vigyázzanak rájuk, különös tekintettel a matracok felületére. Természetes, hogy egy beteg ember akaratlanul is összepiszkíthatja azt, ezért kérjük, használjanak plusz védőhuzatokat, lepedőket. Ezek nem csak higiénikusabbá, de az ápolt számára komfortosabbá is teszik az ágy használatát, illetve megvédik a matrac felületét is. A használhatatlanná vált matracokat, matracvédő huzatokat sajnos a bérlőnek kell kifizetnie, elszállításkor.
10. Elérhetőek vagyunk
A bérlés teljes időtartama alatt elérhetőek vagyunk, folyamatos kapcsolattartásra törekszünk; így bármilyen kérdésük felmerül, keressenek bennünket bizalommal. Ha rögtön nem tudjuk felvenni a telefont, rövid időn belül mindenkit készséggel visszahívunk. A bérlésről minden esetben számlát adunk, az ágyakra garanciát vállalunk. A problémákat igyekszünk rugalmasan kezelni, hisz mindannyian emberek vagyunk, az élet pedig sokszor kiszámíthatatlan dolgokat hoz a mindennapjainkba.
11. Majd mi hazavisszük az ágyat…
Többen érdeklődtek már, hogy elvihetik-e saját maguk az ágyat a szállítási díjat megspórolva ezzel? Erre sajnos nincsen lehetőség. Egyrészt a szállító kollégák az állandó leterheltség miatt a nap jelentős részében úton vannak, így nincs, aki kiadná azt.
Másfelől viszont az ágyak a könnyebb tárolhatóság, tisztíthatóság és szállíthatóság miatt szétszerelt állapotban vannak, így jobb, ha szakember rakja össze őket, mert elég egy rossz mozdulat, vagy egy helytelenül felszerelt motor, és az ágy törhet, sérülhet; a kárrendezés pedig egy több százezer forint értékű ágy esetében mindenki számára kellemetlen.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a szállítási díj nemcsak a ténylegesen megtett kilométereket és a kiszállási időt, hanem az ágy kiszállítás előtti tisztítását, ellenőrzését, annak összesen négyszeri rakodását, a helyszínen történő szakszerű összeszerelését, beüzemelését és a használat betanítását is magában foglalja. Igyekszünk a jelenlegi üzemanyag árak mellett adható legkedvezőbb árakat kalkulálni.
12. Meghibásodás, utólag jelentkező igények
Ha a bérlés időtartama alatt az ágy alkatrészei közül bármi meghibásodna, valóban indokolt esetben igyekszünk a hibát minél hamarabb garanciálisan megszüntetni. Ha azonban kiderül, hogy még sincs semmi probléma, (mert pl. csak meglazult egy kábel) és a kollégánk hiába utazott, akkor egy kiszállási díjat meg kell fizetni, ami megegyezik a kiszállítás költségével. Először mindig telefonon próbálunk segítséget nyújtani.
Utólag nincs mód kiegészítők (pl. lepedő, kisasztal) rendelésére, azokat csak az ágyakkal együtt szállítjuk, így kérjük, hogy ezen igényüket legkésőbb a kiszállítás napjáig jelezzék. (Az autón általában mindig van 1-1 darab a kiegészítő termékeinkből, de jobb, ha tudjuk, pontosan mit kell vinnünk.)
13. Végül az ágy lemondása illetve a visszaszállításokról néhány szó
Amennyiben Önnek már nincs szüksége az ágyra egyszerűen lemondhatja azt, a nap 24 órájában bármikor. Ehhez egyszerűen kattintson a kezdőoldalon a „Meglévő ügyfeleinknek ” feliratú gombra és válassza a „Bérlés lemondása” opciót. Az adatok kitöltése után a „Lemondom” gombra kattintva elküldheti nekünk visszaszállítási igényét. A visszaszállításokat is igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül beütemezni, de a kiszállítások mindig elsőbbséget élveznek, mivel a segítség mindenki számára sürgős és fontos. A bérleti szerződésben feltüntetett határidőn belül elhozzuk az ágyakat, ha már nincs rájuk szükség, de ezt, tekintettel a szállítókapacitás állandó leterheltségére, valamint a fizikai teljesítőképesség határaira nem minden esetben tudjuk azonnal vállalni, így előfordulhat, hogy türelmüket kell, hogy kérjük. Megértésüket köszönjük!
13+1. Vásárlási lehetőségek
Elérhetővé tettük bontatlan, új ágyak,- illetve matracok vásárlásának lehetőségét, valamint weblapunkra és Facebook oldalunkra is igyekszünk minél több aktuális információt kihelyezni, mivel fontosnak tartjuk a folyamatos, naprakész kommunikációt.
Amennyiben minden kérdésére választ kapott és ágyat bérelne vagy vásárolna tőlünk, akkor azt jelezheti telefonon vagy emailben is. Utóbbi esetben kérjük, telefonos elérhetőséget mindenképpen legyen szíves megadni!
Köszönjük, ha bizalmat szavaz nekünk, és bérlési vagy vásárlási szándékával felkeres bennünket! Szeretettel várjuk!
Jó egészséget, sikeres mindennapokat kívánunk!

